tiistai 6. elokuuta 2013

Astioita, astioita ...

Pakko tehdä tunnustus. Mä olen kova haalimaan astioita. Niitä on ollut kaapit täynnä, mutta pikkuhiljaa olen yrittänyt järkeistää tätä astiakaaosta. Rohkeasti olen myynyt pois mm. Pentikin astiaston, mistä en ees tykännyt... Ja paljon muuta! Greengatesta olen tykännyt ihan kamalan paljon, mutta niin vaan lähti lähipiirin painostuksesta johtuen lattet kiertoon. Mä tykkään juoda kahvin ja teen haaleana, kun taas moni muu oikein kuumana. Korvaton muki sai hieman palautetta siitä, että polttelee näppejä... Onneks niitä on kuitenkin myös korvallisina, ehkä jossakin vaiheessa sorrun niihin ;)
Nyt olen ihastunut Arabian KoKoon. Kattauksessa saa mun mielestäni olla väriä ja noi ihanat pastellisävyt on vaan niin pop :). Muotoilu on myös mun makuuni. Ainoa rajoite on hinta. Ei oo halpaa alkaa kokoamaan astiastoa tyhjästä, ja olenkin tehnyt muutamia kivoja löytöjä kesän alennusmyynneistä. Lautasia aquan värisenä tarttui mukaan Prismasta( siellä on muuten halvimmat hinnat muutenkin ;) ) poistohyllystä muutama( lue: kaikki mitä oli jäljellä) ja mukeja ruusukuosissa Iittalan verkkokaupan alesta. Täydentävät kivasti jo meillä olleiden yksiväristen mukien kavalkadia. Se vaan ihmetytti, että Arabia valmistuttaa nämä Thaimaassa!

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Oi tota on ruusukuosissakin, ihana! Tais olla juurkin Greengatea kun näin semmosii ihanii turkoosi/pinkki ruusukuosimukeja :3 kelpais.

Unknown kirjoitti...

mä en oikeen ennen oo lämmennyt tolle Kokon ruusulle, mutta kyllä noi on tosi nättejä :)