Tässä uudistetaan perenapenkkiä ja mallaillaan paikkaa yms. Arttu koittaa tietenkin reippaana poikana autella;). Nykyään penkki on hieman rehevöitynyt, kun en vauvamahan kanssa oikein taipunut rikkoja kitkemään...seliseli...
Varjossa ja auringossa
1 päivä sitten




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti